Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Στην Αθήνα δεν μιλάνε...Ελληνικά!

Είπα να μη διαμαρτυρηθώ, να το κρατήσω μέσα μου, αλλά ο κόμπος έφτασε στο χτένι! Είμαι σχεδόν δυο χρόνια στην Αθήνα και οι Αθηναίοι όταν μιλάω, όχι μόνο με κοιτάνε με απορία, αλλά μου ζητάνε να τους μεταφράσω και τις εκάστοτε φράσεις μου...Έλεος!
Μια βροχερή χειμωνιάτικη μέρα συζητάω με συμπαθέστατη συνάδελφο και της λέω: - Έπεσα σε ένα λόμπο με νερό. Με ρωτάει: Tι είναι λόμπος;
Πηγαίνω στα γαλλικά και ζητάω από την καθηγήτρια να αφήσει το παράθυρο λιμπρέτο, γιατί κάνει ζέστη, με κοιτάει με το χαμένο βλέμμα της αγελάδας και ρωτάει, τι εννοώ...
Και χθες,  που κάθομαι αμέριμνη σε καφετέρια, σε δροσερό κήπο της Κηφισιάς, λέω στην Αθηναία φίλη μου: - Ωραία τα φυτά εδώ, κι εγώ, κάποτε στην Κεφαλονιά, είχα στο σπίτι μια αρτάνα γεμάτη λουλούδια και πιπεριές. Και έρχεται η ερώτηση...Τι είναι αρτάνα;
Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα, γιατί υπάρχουν πολύ περισσότερα, που αποδεικνύουν ότι οι Αθηναίοι δεν καταλαβαίνουν Ελληνικά. Λοιπόν σας εξηγώ, λόμπος είναι η λακκούβα, λιμπρέτο είναι το μισάνοιχτο και αρτάνα είναι το παρτέρι και ανοίξτε και κανένα  κεφαλονίτικο λεξικό γιατί με έχετε κουρλάνει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου