Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Έξοδος στην αγορά!

Λοιπόν όλα πάνε καλά, επί τέλους! Το ακούσαμε στις ειδήσεις. Η χώρα βγήκε στις αγορές, το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από τα αναμενόμενα, η καγκελάριος Μέρκελ ήρθε στην Αθήνα, μας έδωσε κουράγιο και είπε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και το σπουδαιότερο... έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα, δηλαδή λεφτά για ψώνια!


Κυριακή του Λαζάρου  σήμερα και τα μαγαζιά είναι ανοιχτά μέχρι τις έξι το απόγευμα. Τηλεφωνώ στον λογιστή μου, «πότε θα δοθεί το πρωτογενές πλεόνασμα;», τον ρωτώ. «Μέσα στο Μάη», απαντά εκείνος. «Ωραία», κλείνω βιαστικά το τηλέφωνο και πηγαίνω για «ηρωϊκή έξοδο» στις αγορές.
Ευτυχώς, προλαβαίνω τα καταστήματα στο κέντρο του Χαλανδρίου ανοιχτά. Το σχέδιό μου είναι έξυπνο και σαφές. Θα πάρω παπούτσια, δύο ζευγάρια ανοιξιάτικα πέδιλα, μιά δερμάτινη τσάντα all time classic, δύο καλοκαιρινά τζινάκια, πέντε κοντομάνικα μπλουζάκια και δύο αρώματα Chanel No 5, σίγουρα το πρωτογενές πλεόνασμα θα με φτάσει.
Δηλαδή δεν το πήρα ακόμα, αλλά οι καταστηματάρχες είμαι σίγουρη ότι θα με αφήσουν να κάνω τις πασχαλινές αγορές μου και μέσα στον Μάη θα πάρουν τα χρήματα από τον πρωθυπουργό ή το υπουργείο οικονομικών ή, τέλος πάντων, από όποιον θα κάνει κουμάντο σε αυτό το θαυματουργό και πολυαναμενόμενο πρωτογενές πλεόνασμα. Δηλαδή θα ψωνίσω βερεσέ και θα πληρώσω τον Μάη, μόλις εισπράξω το μερίδιό μου από το π.π.
Κι όμως, τζίφος η υπόθεση. Όλοι ήθελαν τα χρήματα τώρα, κανείς δεν περιμένει μέχρι τον Μάη, γύρισα πίσω με άδεια χέρια. Μα καλά δεν βλέπουν τηλεόραση όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων, αφού θα τα πάρω τα λεφτά το πολύ μέχρι τις 9 Μαίου, κανείς δεν μου έδωσε τίποτα επί πιστώσει...Βγήκα στην αγορά και απέτυχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου